The Orphan
S1, E2: When an actress is killed in a theater in suspicious circumstances, the Criminal Investigation Unit decides to investigate the case and finds out that Alessandra, the victim, was the last member of the family Causabón. Alessandra belonged to a rich family with deeply rooted customs. The detectives discover that she had a son but was forced by her father to give him up for adoption, to keep "appearances". Alessandra finds a way to meet and recover her son, but, when she is settling the last details to bring him to her city, she is killed.