S2, E12: Lisa meddles in Lou's business and personal life with disastrous results. Mackenzie comes back to Heartland to get married, but when a cursed horse also arrives, the wedding is almost called off. Lisa tries to set Lou up on a blind date. Lou blows up at Lisa. The man Lisa tried to set Lou up with sends her an email, Lou answers it.