The Toxic One
S1, E5: The Criminal Investigation Unit investigates a double homicide when a young man declares himself guilty of killing his mother and his grandmother. The detectives go to the university to find more information about Elías and his "girlfriend" Alicia, and their colleagues say that Elías case is not unusual, since other boyfriends of Alicia have done similar things.