What's in the Ground Belongs to You
S7, E21: Nathan struggles to reach an increasingly despondent Haley, while Quinn leads Jamie on a Tree Hill treasure hunt. Julian shows his finished film to Brooke, and Clay is forced to deal with a deranged Katie (recurring guest star AMANDA SCHULL).