The Lobbyist
Matías Franco is a lobbyist, manager of interests who works for individuals, companies and corporations. He is dedicated to pressuring his contacts in power to do business with his clients.
A regular deal complicates Matías Franco when a client dies in suspicious circumstances. As Matías tries to mend his relationship with his brother, he meets a waitress that thrills him with hopes of a new relationship.