Vampirina: Teenage Vampire
First Year to Watch
As Vee arrives at Wilson Hall, she learns that performing arts boarding school might have more challenges than she thought; Demi vows to protect Vee from Van Helsings.
Vee's plans to have an amazing first day of school are threatened by a dire warning from the Vampire Council; Demi continues his search for Van Helsings.
In the lead up to the Wilson Hall Welcome Dance, Vee and Elijah struggle with power imbalances; Sophie searches for her DJ persona.
When Parents Day sneaks up on Vee and Elijah, they struggle to keep their parents from meeting; Demi learns how to disguise his ghostly form.
Vee and Sophie try to impress Elijah's sister Moriah, who invites the friends over for dinner; Demi and Britney form an unlikely bond.
Vee, Sophie and Britney audition for The Spotlights, an exclusive all-girls club at Wilson Hall; Elijah and Demi try out being roommates.