S1, E3: The trek from earth to Mars is fraught with difficulties, from surviving radiation en route to landing in a space craft not yet designed. Mars One founder Bas Lansdorp attends the Mars Society Convention in Washington, DC, to debate the risks and rewards with scientists from around the world.