Team Garbrandt vs. Team Dillashaw: Time To Smash
S25, E10: Four welterweights compete for the remaining semifinal sports in two back-to-back fights; the animosity between the coaches goes too far at the weigh-ins; Dana White picks the semifinal match-ups.