F1 – Furious One
Our Mazhor masterfully escapes from prison and begins a new life. A sweet new life. Sokolovsky joins the social scene, where everyone is sitting on a new synthetic drug, and he is again surrounded by cars, villas and top models. Friends, enemies and the FSB are on the trail of him, trying to understand what game he started and whose side he is on. Igor is trying to figure out who he is - a traitor, a saint, or the same - The High Roller?