Jorden runt med Attenborough 1. Resan börjar
S1, A1: När sir David Attenborough hade passerat 80-årsåldern gav han sig iväg på ett nytt äventyr - jorden runt. Han ville besöka de fantastiska platser han fått besöka under sitt liv och se vad som förändrats samt studera dem med ny teknik. Stora barriärrevet, Borneos regnskogar, Galapagos är några av alla de platser som vi får se. Del 1 av 4.