S1, A4: Molly förverkligar sin barndomsdröm genom att delta i Paris Fashion Week, men problem med kroppsförtroendet gör att hon ångrar ett missat tillfälle. Hennes livscoach hjälper henne att få lite välbehövligt fokus, men hennes värld vänds upp och ner när pressen får tag i en video av henne och Tommy ihop på nyårsafton. Nyheten orsakar friktion mellan Molly och hennes syster.