Molly-Mae: Behind It All
Molly kastar sig in i lanseringen av sitt efterlängtade klädmärke Maebe. När hon förbereder sig för varumärkets första pop-up-event med influencers och innehållsskapare, befinner sig Molly under stor press samtidigt som hon är som mest sårbar. Längs vägen besöker hon sitt barndomshem, söker styrka hos sin mormor och mamma och visar oss var allt började.
Molly reser till glamorösa St Moritz för en fotografering med höga insatser, men teamet utsätts för fara när en snöstorm drar in. Hemma i Manchester expanderar Molly sitt Maebe-imperium genom att öppna ett popup-kafé, och vi ser henne ta de första stegen mot att återuppväcka förhållandet med Tommy. Molly försöker övertyga sin syster om att Tommy förtjänar en ny chans.