S1, A2: Molly kastar sig in i lanseringen av sitt efterlängtade klädmärke Maebe. När hon förbereder sig för varumärkets första pop-up-event med influencers och innehållsskapare, befinner sig Molly under stor press samtidigt som hon är som mest sårbar. Längs vägen besöker hon sitt barndomshem, söker styrka hos sin mormor och mamma och visar oss var allt började.