Harlan Coben's Lazarus 104
S1, A4: Laz faller ner i en spiral efter ett chockerande avslöjande från sin syster Jenna. En ny vision får honom att tro att mördaren har slagit till igen, men en desperat jakt efter offret slutar i mera våld.