911 Crisis Center 12 Hours Together
S1, A1: Seriestart. Larmoperatören Essence Sullins och nattpersonalen tar oavbrutet emot nödsamtal mellan klockan 18:00 och 06:00. Ett samtal har att göra med en person i Essences familj.