911 Crisis Center
12 Hours Together
Seriestart. Larmoperatören Essence Sullins och nattpersonalen tar oavbrutet emot nödsamtal mellan klockan 18:00 och 06:00. Ett samtal har att göra med en person i Essences familj.
Best of Luck
På sitt sista pass på larmcentralen måste veteranen Christine Mazzeo försöka lotsa sig fram i kaoset på St. Patrick's Day och samtidigt säga adjö till arbetsfamiljen hon hållit ihop med i vått och torrt under 12 års tid.
Arbetsledaren Charline Polk har 16 års erfarenhet i yrket, men när hon får ett samtal där hon hör skrik i bakgrunden blir hon lamslagen av skräck.
Nancy gifter sig! Men först måste teamet försöka lösa gåtan med en eventuell kidnappning. Streamingen av bröllopet avbryts när larmoperatörerna hör att polisen ropar att någon har blivit skjuten.
Larmoperatören Melanie McCavish och teamet får samla alla sina krafter när flera samtal angående en skottlossning kommer in samtidigt, även från personen som har blivit skjuten.