911 Crisis Center Best of Luck
S1, A2: På sitt sista pass på larmcentralen måste veteranen Christine Mazzeo försöka lotsa sig fram i kaoset på St. Patrick's Day och samtidigt säga adjö till arbetsfamiljen hon hållit ihop med i vått och torrt under 12 års tid.