S1, A2: Presidenten planerar att inte svika sitt vallöfte om att återinföra den amerikanska drömmen. På sin väg bryter han med demokratiska normer, startar öppet krig mot nyhetsmedier och tar i med hårdhandskarna mot invandrare. Del 2 av 3: Leve konungen.