The Donald Trump show
Donald Trump och Elon Musks turbulenta förhållande sätts på prov när policyläckor och Epsteinfiler skapar friktion. Inför världens ögon blir deras offentliga konflikter allt mer konfrontativa. Del 1 av 3: Donald, Elon och Jeffrey.