S1, A2: Becky intensifierar sin älgjakt. Pierre söker efter matreserver i vildmarken. Bentley strävar efter att utvidga sin vattenlinje, och Pike Mike gör ett sista försök att fylla sitt vinterförråd. Del 2 av 8.