9-1-1: Lone Star 2100°
S2, A2: Efter ett vulkanutbrott skapar förödelse i Austin rusar station 126 för att rädda liv på en college-poolfest, en familjs minigolfutflykt och en kvinna som fångats i sin matbil av en skara skorpioner.