S1, A1: Efter att ha dödat alla brottslingar som var inblandade i mordet på hans familj håller Frank Castle en låg profil i New York och arbetar på en byggarbetsplats under ett alias. Men när en ung man som också arbetar på platsen dras in i ett rån som gått snett, kliver Frank in för att rädda honom.