S1, A3: Kim och Pierre sätter fokus på stora bytesdjur. Mike återvänder till en stuga som behöver repareras. I Lutselkʼe försöker Becky synkronisera sina slädhundar, och Bentley skyndar på sina förberedelser inför vintern. Del 3 av 8.