Frostbiten: Kanada 4. På håret
S1, A4: Bentley ger sig ut i sista minuten på jakt för att säkra kött till familjen. Kim och Pierre jagar bäver för att få bete till fällor, medan Mike kommer på ett kreativt sätt att samla ved. Del 4 av 8.