S1, A2: Den agerande chefen för familjen har drabbats av cancer, och Tony är på väg att hamna i en maktkamp med sin farbror. Slutligen lyckas Tony övertyga Livia om att flytta in på ålderdomshemmet. Christopher och Brendan betalar en hög straffavgift till Junior.