S2, A3: Det har blivit dags för vårt kära grannland Danmark att få sin huvudstad synad av vår motvillige resenär Richard Ayoade. Med sig till Köpenhamn har Richard komikern och kompisen Noel Fielding. Under sina 48 timmar hinner de bland annat med ett besök på Tivoli, äta smörrebröd och såklart besöka ett ölmuseum. Resan avslutas i det självstyrande hippietillhållet Christiania. Del 3 av 8.