Travel man
Richard Ayoade är en prisad skådespelare, regissör och programledare som nu ska ta sig an världens städer. Det finns dock ett problem – han hatar att resa. Så för att få sin resa ur vägen så fort som möjligt kommer han maximera sin resa på 48 timmar.