Anthony Bourdain på okända platser
I Colombias huvudstad Bogotá provar Anthony Bourdain lokala maträtter och besöker färgsprakande marknader där det säljs frukt, grönsaker och fisk. Anthony sätter sig även i ett plan med spartansk komfort och upplever landet från ovan.