S6, A5: Adam och Jessa börjar spela in scener till sin film. Hannahs mamma har svårt att förlika sig med den nästa fasen i sitt liv, medan Marnie inte lyckas särskilt bra med att finnas vid den sörjande Rays sida. I rollerna: Lena Dunham, Allison Williams, Adam Driver, Jemima Kirke, Zosia Mamet m.fl. Del 5 av 10: Gummies.