S6, A6: Marnie försöker övertyga Desi att fullfölja planerna på födelsedagsgiget. Hannah får välbehövligt råd av sin pappa och hans nya partner. Elijah hjälper en kollega att öva inför en provspelning. I rollerna: Lena Dunham, Allison Williams, Adam Driver, Jemima Kirke, Zosia Mamet m.fl. Del 6 av 10: Full Disclosure.