Frostbiten: Kanada 6. Ute i kylan
S1, A6: Kim och Pierres trädfällning motarbetas av en lokal motståndare, Becky mobiliserar sina slädhundar för att skaffa ved, Mike jagar småvilt, och Bentley lär sin unge brorson att jaga med fällor. Del 6 av 8.