24: Legacy 6:00 p.m. - 7:00 p.m.
S1, A7: Carter ber Andy om hjälp med att få tillbaka avgörande bevis. Samtidigt vänder sig Rebecca till någon på utsidan när CTUs förhörsteknik inte leder någonstans.