S8, A5: Jack börjar återigen jobba med den numera instabila Renee Walker för att följa upp en rad farliga spår. En desperat Dana blir utpressad. Känslorna svallar över när president Taylor får kännedom om ett större hot som riskerar att fredsavtalet med president Hassan går i stöpet.