9:00 p.m. - 10.00 p.m. 24: Legacy
S1, A10: Rebeccas privat- och yrkesliv kolliderar när hon får ett samtal som gör att hon blir tvungen att fatta ett viktigt beslut. Nicole konfronterar Carter om deras förhållande och hans framtid på antiterroristbyrån.