Clipped A Blessing and a Curse
S1, A2: När laget har problem i den inledande omgången av slutspelet mot Warriors, lär Doc dem hur de ska isolera sitt spel från distraktioner. När Donald och Shelly befäster sitt band med en massage och en massiv rättegång, hotar V. att gå ut offentligt med ett chockerande band. V. och Shelly anlitar advokater.