Clipped
White Party
Doc kämpar mot dålig kemi som skapats av Donalds favoritism och trakasserier. Den ömtåliga kärlekstriangeln mellan Donald, Shelly och V. exploderar när V. vägrar att hålla sig utom synhåll. Och deltagande är obligatoriskt på det värsta White Party i Labor Days historia.
När laget har problem i den inledande omgången av slutspelet mot Warriors, lär Doc dem hur de ska isolera sitt spel från distraktioner. När Donald och Shelly befäster sitt band med en massage och en massiv rättegång, hotar V. att gå ut offentligt med ett chockerande band. V. och Shelly anlitar advokater.
Bandet kommer till TMZ, precis i tid för att störa Clippers svårfunna flyt och Donalds 80-årsdag. V. reagerar på uppståndelsen med underliga val.
V. försöker förklara sig för Barbara Walters. Doc märker att han gör allas jobb. Familjen Sterling står inför konsekvenser.