The Loudest Voice
Roger Ailes har nyligen fått sparken från sin ordförandepost på CNBC och slår sig samman med mediemagnaten Rupert Murdoch för att bilda Fox News Channel, en konservativt lagd kabelnyhetskanal.
Med valet av "Barack Hussein Obama" har Roger och Fox News hittat den ultimata fienden - en som kommer att driva Fox rapportering och befästa deras tittarsiffror som #1.
Roger bekämpar fortfarande "socialisten" i Vita huset och hittar sin arvtagare i Joe Lindsley, en 25-årig novis han anställer som chefredaktör för en tidning han köpt i Upstate New York.
Fox News är nu den dominerande nyhetskanalen och Roger utövar påtryckningar mot sin kanal, mot Fox and Friends-programledaren Gretchen Carlson som börjar bli för krävande och mot Joe Lindsley som börjar ifrågasätta sitt arbete för Roger.