Dramaserie om maktkampen mellan federala åklagaren Chuck Rhoades och miljardären Bobby ”Axe” Axelrod. Skyhöga insatser och explosiva intriger med Paul Giamatti, Damian Lewis and Malin Åkerman i huvudrollerna.