Billions The Deal
S1, A6: Del 6 av 12: The Deal. Axe förbereder sig för att försvara sitt företag, och Wendy hamnar i kläm mellan Axe och sin make Chuck. I rollerna: Damian Lewis, Paul Giamatti, Malin Åkerman, Maggie Siff, David Costabile m.fl.