Super Pumped: The Battle for Uber
Ubers grundare och vd Travis Kalanick förvandlar sin startupidé för samåkningstjänster till en multinationell jätteframgång, innan han avlägsnas från posten under en kupp i styrelserummet.
Grow or Die
UberCabs vd Travis Kalanick försöker få en viktig partner till sitt nystartade företag.