Clipped White Party
S1, A1: Doc kämpar mot dålig kemi som skapats av Donalds favoritism och trakasserier. Den ömtåliga kärlekstriangeln mellan Donald, Shelly och V. exploderar när V. vägrar att hålla sig utom synhåll. Och deltagande är obligatoriskt på det värsta White Party i Labor Days historia.