A Clogged Pore, a Little Spanish and the Future
S5, A22: Sheldon tampas med sina första pubertetstecken, hans föräldrar är båda på jobbjakt och Georgie och mormor gör en affärsresa över gränsen i den femte säsongsavslutningen.