A Coat of White Primer
S5, A1: Efter Georges diagnos bävar Ruth för att han ska komma hem från sjukhuset. Nate och Brenda förbereder sig inför en stor dag, men ett nödfall får dem att tänka om. David och Keith diskuterar olika föräldraskapsalternativ.