A Couple Bruised Ribs and a Cereal Box Ghost Detector
S3, A18: George, Sr. råkar få skolbibliotekarien ms. Hutchins att hamna på sjukhus, och familjen Cooper måste då vårda henne. Mormor ger Georgie relationsråd.