S2, A17: Sydney börjar undra var Vaughn står när hon genom CIA-agent Yeager får veta att han håller på att utredas av organisationen. Under tiden får Irina och ett viktigt Rambaldimanuskript agera lockbete för att fånga Sloane, och Sydney välkomnar Dixon till USA.