S1, A4: Vi får veta mer om Clives historia, efter att han lämnat ön. Clive börjar motvilligt öppna upp sig för Emily, medan hon fortsätter att förfölja honom, mycket mer aggressivt, med Sunitas hjälp. Alison och Edwin kommer varandra närmare.