Saint X
A Lovely Nowhere
Familjen Thomas anländer till Saint X för vad som verkar vara en idyllisk familjeresa. Under tiden, i dagens Brooklyn, har Emily ett överraskande möte med någon från sitt förflutna. Vi ser uppkomsten av Gogo och Edwins vänskap.
Woman is Fickle
Vi får veta mer om vad som hände natten då Alison försvann. Alison dras till både Edwin och Tyler. Emily börjar gräva djupare i sitt förflutna. På en utflykt utanför resorten stöter en turistfamilj på något chockerande.
Efter upptäckten av Alisons kropp blir Gogo och Edwin misstänkta. Emily fortsätter att följa Clive, och ljuger för Josh och Sunita.
Vi får veta mer om Clives historia, efter att han lämnat ön. Clive börjar motvilligt öppna upp sig för Emily, medan hon fortsätter att förfölja honom, mycket mer aggressivt, med Sunitas hjälp. Alison och Edwin kommer varandra närmare.
Någon från hans förflutna kontaktar Clive. Tyler försöker skynda på saker med Alison. Emily och Joshs relation utmanas medan hon fortsätter att söka efter svar. Emily och Sunita bråkar om hennes växande besatthet.
Emily kan inte sluta tänka på brevet. Familjen Thomas besöker Emily och Josh. Vi får veta mer om Claires förflutna.