Saint X Woman is Fickle
S1, A2: Vi får veta mer om vad som hände natten då Alison försvann. Alison dras till både Edwin och Tyler. Emily börjar gräva djupare i sitt förflutna. På en utflykt utanför resorten stöter en turistfamilj på något chockerande.