A Dream Deferred
S2, A1: Säsongsstart. Tre veckor har gått sedan Whitney erkände sin otrohet för Ola. Osäker på om hennes relation kommer att överleva, söker hon tröst hos Renee. Sondi återvänder till Matthew och Amari, men upptäcker att en annan person har flyttat in...