Unspeakable Crime: The Killing of Jessica Chambers A Dying Declaration
S1, A3: När rättegången fortskrider avslöjar ett chockerande vittnesmål från sjukvårdarna att Jessica före sin död yttrade en kommentar som kan leda till nya ledtrådar.